TemaKuasa pengubahAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2024-03-17 21:53:05
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:464
  • Penerangan pantas:

    Tema,Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari

Kandungan artikel

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Mod wayar pengubah jenis kering:

TemaPasar pengubah dalaman lambat

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

KafueGaris sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Pembuat pengubah jenis kering


TemaKuasa pengubahAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan



(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

sumberOil leakage of cast iron parts

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger,TemaPasar pengubah jenis kering, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan


TemaKuasa pengubahAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan



Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Kurs kerjaBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah,TemaRalat pengubah kuasa, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas,TemaPengatur tenaga periodik untuk menyimpan pengubah tenggelam minyak, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

TemaBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

TemaMaklumat produk lain
  • HagueJembatan naik hidraulik tetapApa kegunaannya

    HagueJembatan naik hidraulik tetapApa kegunaannya

  • HaguePlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaTransformasi pasaran yang indah ke arah pe

    HaguePlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaTransformasi pasaran yang indah ke arah pe

  • HagueTingkat kedua lif kecil rumah tanggaApakah faktor kerja

    HagueTingkat kedua lif kecil rumah tanggaApakah faktor kerja

  • CimahiModel terakhir pengubah tenggelam minyakApakah sumber barang yang dihantar ke pasaran

    CimahiModel terakhir pengubah tenggelam minyakApakah sumber barang yang dihantar ke pasaran

  • ZhuozhouPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaDemonstrasi proses pembuatan

    ZhuozhouPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaDemonstrasi proses pembuatan

  • ZhuozhouJembatan pengangkutanPengenalan fungsi siri

    ZhuozhouJembatan pengangkutanPengenalan fungsi siri

  • Agnel sur SeineJembatan naik hidraulik tetapCara menjaganya

    Agnel sur SeineJembatan naik hidraulik tetapCara menjaganya

  • Agnel sur SeinePlatform angkat bergerak sendiriApakah sebab utama merosakkan aplikasi

    Agnel sur SeinePlatform angkat bergerak sendiriApakah sebab utama merosakkan aplikasi

  • segera:Peringatan: Maklumat TemaKuasa pengubahAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan memberi anda TemaKuasa pengubahAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan TemaKuasa pengubahAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TemaKuasa pengubahAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TemaKuasa pengubahAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan. TemaKuasa pengubahAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TemaKuasa pengubahAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!